billionaire boys club adidas nmd hu trail cotton candy billionare boys club adidas nmd human race tr release date pharrell adidas nmd human race trail cotton candy pharrell adidas nmd human race release preview march 2018 pharrell adidas nmd hu trail 2018 release dates pharrell adidas nmd hu holi blank canvas release date pharrell adidas nmd hu trail november 2017 release date pharrell adidas nmd human race trail black equality march 2018 release pharrell x adidas nmd hu trail equality release date pharrell x adidas nmd human race tangerine pharrell x adidas nmd human race tangerine more images pharrell adidas nmd human race tangerine orange pharrell x adidas nmd human race tangerine pharrell x adidas nmd hu human race tangerine pharrell x adidas nmd human race tangerine pharrell x adidas nmd human race scarlet usa retailer list pharrell adidas nmd human race pharrell changes adidas nmd human race collaboration black adidas nmd human race pharrell shows yeezy season 4 light blue adidas nmd human race
Futbol Oyunlarınında Yenilirken Kullanılan En Klasik Bahaneler

“Bahane bulmayı sizden öğrenecek değiliz” dediğinizi duyar gibiyim. İşte hepimizin kullandığı, kullanırken de utanmadığı mağlubiyet bahaneleri.

(Onedio.com /Yusuf Özcan)

BAL

Rakibiniz nasıl gol atarsa atsın en etkili bahane “bal” demektir. Ne kadar aksini iddia etse de asla geri adım atmadan “bal” kelimesinde diretmek bahanenizi daha etkilir hale getirecektir.

Kol Bozuk!

Kol bozuk, Tuş bozuk, şut basmıyor, tuşa sert basmak gerekiyor gibi türevleri vardır. Dilediğiniz zaman kullanabilirsiniz. Ama kolları değiştirdikten sonra kazanmanız lazım yoksa bahane sıfırlanır.

Oturduğunuz yerden şikayet etmek

Koltuğun rahatlığı, televizyonu görüş açısı, ayaklarınızı uzatacak yer, gözünüz bozuk olduğu için televizyona uzak olmanız. Bunların hepsi bahane olarak rahatlıkla kullanılabilir.

Kendi takımına bok atmak

O takımı seçen siz değilmişsiniz gibi maç içerisinde takıma ve takımdaki oyuncu kalitesine bok atmak suretiyle bir sonraki maçta Barcelona’yı seçmek.

Oyunun Sizi Anlamadığını ya da Yanlış Anladığını İddia Etmek

Aslında siz en doğrusunu düşündünüz ve yaptınız ama bir şekilde oyun hatalı karar verdi gibi müthiş zekice bir bahaneyi de kullanabilirsiniz.

Ben şuta o kadar çok basmamıştım
Basıyorum, 2 saat sonra pas veriyor
Ben ortaya bastım, adam şut çekti
Kaleciyi ben çıkartmadım
Adama ben kaymadım
Penaltıyı köşeye vurdum, adam ortaya attı
Gibi bahaneler bu grup altında işlenebilir

Sakatlık Bahanesi

Herhangi bir oyuncunuzun sakatlanması tabi ki de en iyi bahanelerden biridir, kaçırılmaması gerekir.

Kova Kaleci Bahanesi

Kaleciye bok atmak da en kaçırılmaması gereken bahanelerden biridir.

Diğer versiyonlarda daha iyi olduğunu iddia etmek

PES oynarken FIFA’da daha iyi olduğunuzu, FIFA oynarken de PES’de daha iyi olduğunuzu iddia edebilirsiniz.
Hatta oyunların önceki versiyonlarında en iyi olduğunuzu iddia etmek en kolayıdır.

Rakibin oyun tarafından torpilli olduğunu iddia etmek

Senin adamlar benimkilerin içinden geçiyor, kalecin süper, 4 kere kaleme geldin 4 gol attın, tüm dönen toplar sana gidiyor gibi muhtelif cümlelerle oyunun bir şekilde rakibe torpil geçtiğini iddia etmek müthiş bir yöntem gerçekten.

Kader Kısmete Bağlamak

Yok abi bugün bende bir şey var anlamadım gitti, normalde biliyorsun böyle değilim, bugün çok şanssızım, ben demiştim zaten bugün günümde değilim gibi bahaneler kaybettikten sonra feci şekilde dalga geçilmenizi ve rezil rüsva edilmenizi az da olsa önleyecektir.

Hakemi bahane etmek

Futbolun en temel bahanesidir. Rıza Çalımbay gibi her maçtan sonra hatta maç esnasında hakem, hakem diye ağlayabilirsiniz.

Çirkeflik Yapmak

Baktınız kaybediyorsunuz, bahanelere altyapı için çirkefliklere başlayabilirsiniz. Kırmızı kartlık fauller, rakip gole giderken oyunu durdurmalar, bunların hepsi oyun kuralları içerisinde.

Ben bakmıyorken gol attın! Restart!

Merve önümden geçti TV’yi göremedim, telefonum çaldı TV’ye bakmıyordum. Restart hadi sayılmaz..

Tüm bu bahanelerle rakibinizi kazandığına pişman ettiyseniz amacınıza ulaşmışsınız demektir.

Yorumlar en çok beğenilenlere göre sıralanır.
adidas originals eqt support xeno pack adidas eqt support xeno pack eqt support 93 eqt support adv adidas eqt support xeno pack launches next month adidas eqt support xeno pack adidas originals eqt support xeno pack adidas originals eqt support xeno pack adidas eqt support adv core black adidas eqt support adv grey core black adidas eqt support adv 91 16 greycore black adidas eqt support adv 91 16 greycore black adidas eqt support adv greycore black adidas eqt support adv royal blue adidas eqt support adv royal blue adidas eqt support black pack adidas eqt adv pk pack adidas eqt turbo red collection adidas eqt support refined white turbo red adidas eqt running support 93 turbo red adidas eqt support 9317 white turbo red adidas eqt turbo red collection